- Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.
- Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
- Будь-яке повернення деталей на нашу адресу підлягає попередньому узгодженню. Узгодження проводиться тільки по електронній пошті. При цьому Вам необхідно відповідно до причини, по якій ви вирішили повернути деталь узгодити повернення з наступними відділами і відповідальними співробітниками нашої компанії. Причина повернення-пересортиця (невірне вкладення), некомплект (не пізніше 3-х днів з моменту отримання). Узгодження відбувається з вашим менеджером. Копія листа надсилається також менеджеру
Причина повернення-заводський брак деталі, виявлений до або після установки. Узгодження відбувається з менеджером відділу повернень.
Причина повернення-отримання вами деталі, що має видимі механічні пошкодження (необхідно зафіксувати пошкодження, у співробітника служби доставки в момент отримання товару).
- Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він вже встановлювався на автомобіль, вам необхідно надати:
- довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу і обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у продавця.
- Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації).
Часті питання:
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації).
В яких випадках гарантія не надається?
Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
був проведений ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
на світлопроникаючі, світловідбиваючі властивості товару.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з’єднання і підключення товару ДО ІНШИХ ВИРОБІВ
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
З усіх питань, звертайтеся до свого менеджера по телефону