1. Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.
  2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
  3. Будь-яке повернення деталей на нашу адресу підлягає попередньому узгодженню. Узгодження проводиться тільки по електронній пошті. При цьому Вам необхідно відповідно до причини, по якій ви вирішили повернути деталь узгодити повернення з наступними відділами і відповідальними співробітниками нашої компанії. Причина повернення-пересортиця (невірне вкладення), некомплект (не пізніше 3-х днів з моменту отримання). Узгодження відбувається з вашим менеджером. Копія листа надсилається також менеджеру

Причина повернення-заводський брак деталі, виявлений до або після установки. Узгодження відбувається з менеджером відділу повернень.
Причина повернення-отримання вами деталі, що має видимі механічні пошкодження (необхідно зафіксувати пошкодження, у співробітника служби доставки в момент отримання товару).

  1. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він вже встановлювався на автомобіль, вам необхідно надати:
  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу і обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у продавця.
  1. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації).

Часті питання:

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації).

В яких випадках гарантія не надається?

Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
був проведений ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
на світлопроникаючі, світловідбиваючі властивості товару.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з’єднання і підключення товару ДО ІНШИХ ВИРОБІВ
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

З усіх питань, звертайтеся до свого менеджера по телефону